♥ Härliga Dagar i Solen


Åhhhhh ssååååå kul, det är äntligen vår, snön är borta och vi är glada... Mamma & pappa slipper sätta på oss en massa kläder och bäst av allt, snart är sommaren här!!!

Idag började vi dagen med lite gårdsstädning, mamma tog 2 krattor och gick till tanten som bor mitt emot oss, hon tycker mamma om. Mamma och hon stod och kratta löv vid buskarna och jag (lillasyster) stod mest med tummen i mun och undrar varför alla stannade och titta på mig... Hmmm, jag kan ju inte prata ännu, vad förväntar dem sig av mig? Eller är det därför dem står och gojjar, för att jag inte kan svara ordentligt än? Hmmmmm


Storasyster cyklar och cyklar, hon har fått en kanonfräck cykel med 3 växlar, hon bara svischar förbi som en stormvind!  Coool tjeeej! ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0