♥ Öronilflimmidimation


Hej alla Kompizar,

I fredags, förra veckan, var vi hemma hos vår kompis, vi var lediga hela fredagen så då kunde vi passa på att leka. Efter att vi ätit mellis gick vi ut, mamma hade inte tagit med sig några bra lekkläder, men det var ganska fint väder så en stund kunde vi ju vara ute.

Helt plötsligt började det att regna, både jag och syrran snurrade runt i backen när vi skulle springa under taket för att inte bli blöta av regnet...

När vi kom hem stoppade mamma ner oss i badkaret med varmt bubbelbad. På lördagen hade jag ont ont ont i örat, mamma och pappa förstod det inte riktigt och på natten sprack min trumhinna. Pappa följde med mig till läkaren dagen efter och så fick jag pencilin...

Jag har varit hemma hela veckan, mamma och pappa har tagit hand om mig, jag tycker om dem och dem tycker om mig... Men stackars mig! :( 

Fast nu mår jag jättebra och nästa vecka har vi påsklov... På tisdag ska jag och syrran få sova hos mormor och morfar!!!

JIPPPIIIII!!!! ♥♥♥

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0